them

hej folket!
jag tänkte att ni kanske skulle tycka att det var intressant(eller inte) om jag skrev om vad jag har gjort i helgen(igår iaf) ;)
Rebecka ringde och väckte mig vid klockan 20 över nio(?) jag har ingen aning faktiskt men tidigt var det iaf!
och hon sa att vi skulle ta bussen(till stan) klockan 10 över 11 så jag fix skynda mig och fixa mig men jag hann!
när vi var nere käkade vi på subway och sedan mötte vi upp alex :)
och sen blev det lite shopping :)
både spetströjan och kavajen är från nicole (ignorera mina armar på bilderna,haha)
och sen tog vi 10 över fyra bussen hem
på kvällen for vi på charlies och hyrde 2 filmer:
&
THEM var ASBRA! måste ses!
och THE MESSENGERS började vi se typ 10 min men den verkade inge bra så vi orkade inte se den så jag vet inte om den kanske blev bättre sen nån som sett den?
men nu ska jag inte uppehålla er mer men ha det bra sålänge!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0