Monday

Tjenare  nu kom jag precis hem från skolan som har varit rätt så lungn idag, så det var bara skönt förutom att vi hade skidor på idrotten men jag och Linnea fuskatde rätt så mycket vi körde ett halft varv istället för typ 3 men min lärare var ganska borta hah. Nu sitter jag i sängen och pluggar inför mitt  spanska prov och till min redovisning imorgn rätt så drygt men måste göras. Fan alltså vad jag taggar sportlovet , jag kommer typ vara i hemavan nästan hela lovet om jag åker på fredag men annars åker jag på tisdag som det ser ut nu men det kommer i allafall bara bli härligt där uppe hoppas jag. Men ska fortsätta med plugget nu så vi får höras senare hare gott alla puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0