sommar sommar

Hej nu åt jag precis lunch ,mamma och pappa är inte hemma så jag gjorde något eget. Om ett tag ska jag åka till cajsa och umgås med henne ett tag innan jag åker till stockholm ikväll, och sen imorgon vidare till spaninen.Det ska bli riktigt skönt att komma bort men ändå kommer jag sakna många riktigt mycket! Är ju borta i 5 veckor för direkt efter spaninen åker jag och pappa till gotiha där man är i en vecka. Men jag tror allafall det kommer bli en riktigt bra sommar. Men nu ska jag gå och klä på mig och fixa mig och sen blir det att cykla upp till underbara cajsa. Men alla få ha det så bra här hemma,det blir bilder när jag är hemma pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0