holla holla

ledig idag! sjukt skönt! det är Röbäcksdagen(fråga mig inte vad det är) och det är därför vi är lediga :)
ibland kan det faktiskt vara bra att bo i röbäck ;)
har just lagat lunch helt själv!
det blev potatiskroketter(sånna där runda potatiskulor) och köttbullar.
Köttbullarna vart helt sönderbrända så dom är oätbara och stenhårda, haha matlagning är väl inte min största talang kan jag ju lugnt säga.
igår storstädade jag mitt rum iaf och när jag rensade i min necessär så hittade jag ett armband som jag har letat efter sjukt länge, så jag blev asglad!
Klockan 14.30 slutar Rebecka så då tänkte jag ta en promenad ner till henne och ikväll ska vi vara med massa härliga människor :)
trevligt,trevligt.
Imorgon tror jag inte att det blir någon uppdatering för min del för jag har handbolls matcher typ hela dagen.
Men jag hoppas att Rebecka tar sig tid och skriver ett inlägg ;)
men nu ska jag fixa mig o så
pussokram
Bianca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0